onsdag 26. februar 2014

Nytt år og nytt studie.

I 2009 opprettet jeg denne bloggen, ikke for å være en aktiv blogger, men som student på HIST hvor det var krav om at deler av oppgavene skulle leveres i blogg. Derfor var min blogging en påtvunget aktivitet og med blandet fryd. Tanke på å presentere noe for «hele verden» virket skremmende.

Jeg velger å bruke min gamle blogg, og også samme tittel på bloggen, siden denne også skal omhandle nettpedagogikk og bruk av digitale verktøy i undervisning. Bloggtittel er et resultat av at i testing og prøving av nye digitale verktøy til bruk i undervisning har min tålmodighet til tider blitt satt på sterke prøvelser :-)

Etter at studiet på HIST var ferdig har bloggen min vært «død», men lysten på å lære mer om nettpedagogikk har ført meg inn i «rollen» som blogger igjen.

Ingen kommentarer: